🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لذّت لبخند

(ثبت: 253902) آذر 23, 1401 
لذّت لبخند

 

دیدنت شد آرزویم
از فراقت من چه گویم
خواب هستی یا که بیدار
بغض ماندی در گلویم
ای شبیهی بر گل سرخ
منظری در روبرویم
چون ببینم روی ماهت
خوب گردد خلق و خویم
ملهم شعرم تو هستی
ای که دربستی به رویم
لذّت لبخند خوبت
کرده سرگردان کویم
هان الیاسا چه خواهی
شاعر کم حرف و رویم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 23, 1401

    سلام الیاس عزیز

    شعر زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌹🌿

    • الیاس امیرحسنی

      آذر 23, 1401

      درود برشما استاد عزیز و بزرگوار
      از لطف شما سپاسگزارم
      شاد و سلامت باشید . 🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا