🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لیلی و مجنون

(ثبت: 216999) آبان 6, 1398 
لیلی و مجنون

لیلی شده ای چشم به راهم بنهی؛
مجنون شده ام تا که اسیرت گردم؛
لیلی شده ای تا که زشوق دیدنت
مجنون شوم ؛ آواره ی صحرا گردم؛
لیلی شده ای تا که شوم فدای تو؛
مجنون شده ام که دل کنم به نام تو؛
شیرین شده ای تا که زشوق وصل تو؛
فرهاد شوم ریشه ی بیستون کنم؛++

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    آبان 6, 1398

    درود بر شما🍃

  2. رسول رشیدی راد

    آبان 6, 1398

    🌹🌹🌹🌹

  3. درودها بر شما بزرگوار

    🌺🌺🌺🌺🌿

  4. سپیده طالبی

    آبان 7, 1398

    زیباست
    درودها گرامی🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا