🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مادربزرگ

(ثبت: 258809) اردیبهشت 4, 1402 

“مادربزرگ”

مادر بزرگ نام مرا بر لبت بیار
می‌گرید این غزل غزلِ خیس و بیقرار

بابا علی کجاست نَنه تو چه میکنی
با دایی ات مجاورِ مولایِ خون تبار

دارویِ دردِ دست بیاور، علی بریز !
قدری از آبِ قبرِ محّمد تو از مزار

بی خانمان شدیم چو خُرخر نمی کنید
بر چشم هایِ زُل زده بر آسمان ببار

بر دوشِ ما زُلال و قدم هایِ ما به گِل
بی چای و بی نبات و همان دیگِ رویِ بار

گفتی خدا چقدر قسم داده ام تو را
مادر بزرگ نام مرا بر لبت بیار

میثم علی یزدی رفسنجان

هدیه به ارواح مادربزرگ پدر بزرگ

و فرزند شهیدشان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 4, 1402

    سلام و درود بسیار

    چه قدر زیبا

    هم آهنگ زیبا بود و هم شعر

    آفرین

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • میثم علی یزدی

      اردیبهشت 4, 1402

      سلام و ادب جناب طارق بزرگوارید

      در باب تذکری که در خصوص پرداختن به سایر موضوعات در شعر این نکته شما رو لحاظ قرار دادم🙏

  2. محمد رضا شرعی ( شبگرد )

    اردیبهشت 4, 1402

    سلام و درود
    اندوه در واژه واژه ی شعرتان موج می زد
    بسیار تاثیر گذار سرودید
    روح همه ی عزیزان قرین رحمت حق

    • میثم علی یزدی

      اردیبهشت 4, 1402

      عرض ادب دوست شاعرم حقیقتا در زمان گفتن این شعر بسیار گریه کردم😔

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا