🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مادرم سرگیجه من را دارد

(ثبت: 239480) خرداد 10, 1400 

 

مادرم تنهاست
مادرم بیمار
می خورد غصه
«پسرم تنهاست
دور از من
جگر پاره ی من
به چه کار است یا رب
غذا خورده است؟
خواب است؟
دل نگرانم یا رب
نکند بی خواب است؟
نکند در غربت
مورد آزار است؟ »
مادرم تنهاست
درد کمر دارد
زخم معده
سر درد شدیدی دارد
دور از من
دور از
جگره پاره ی خود
پاکت خالی قرص است که در خانه ی ما
به چه کار است
بی خبرم
چشم هایش نگران است یا رب
نکند از غم من
از غم دوری من
در دشت زمین خورده است یا رب
مادرم سرگیجه ی من را داشت
دم رفتن دیدم
کاسه ی آب
با کاسه چشمش همخوان است
مادرم
زخم هایش بستر بی تابی من را دارد
دوری من را نتواند یا رب
من از این شهر غریب
که در آن نیست مادر من بیزارم
من خودم شهر دارم
آشیان من آن جاست
آشیان من از من دور است
مادر من از من دور است یا رب

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    خرداد 10, 1400

    درود بر شما🌺

  2. فرخنده عابدینی

    خرداد 10, 1400

    درودتان گرامی
    سایه مادر مستدام. زیبا سرودید🌹🌹🌹

  3. مهدی محمدی

    خرداد 10, 1400

    ممنون، سپاسگزارم 🌺

  4. کبری محمدی

    خرداد 10, 1400

    مادر زیباترین شعر خدا

    سلام
    سروده ی زیبایی ست
    خدا، حافظ و نگهدار همه ی مادران عزیز باشد
    پاینده باشید و برقرار
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا