🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماهتاب است و

(ثبت: 240465) شهریور 3, 1400 

 

سروشی تقدیم تان:

ماهتاب است و ماه بی تاب است/
شاعر شعله های شاداب است/
این سروشَش شگفت تر ناب است/
که شده همسرای چشمانت. //

(محمدعلی رضاپور)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. کبری محمدی

    شهریور 4, 1400

    سلام
    درودها بر قلم زیبانویس تان
    پاینده باشید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • محمدعلی رضاپور

      شهریور 6, 1400

      سلام و درودها
      و سپاس ها از همراهی ارجمندتان
      🌹🌺🌹🌺🌹🌿🌿🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا