🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماهرو دلبر کنارم بی قرار

(ثبت: 221838) اسفند 18, 1398 

 

1

یادِ آن پروانه افتم ، دورِ شمع
مجلسی بر پا به شادی بینِ جمع

شاهدی مشهود ، معشوق عاشقی
نغمه خوانی در میان جمعی به سمع

2

قطره ابری چشم باران را نگاه
گر فرو افتاده رویی همچو ماه

دل چو ناری ، آتشی دارد به هُرم
لحظه تسکین دل کند دوری ز آه

3

ماه را بینم به زیبایی نگاه
مهر را طالب به دور از ناله آه

ماهرو دلبر کنارم بی قرار
بی قراری ها کند با رویِ ماه

ولی اله بایبوردی

11 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 18, 1398

    فرحنده میلاد مولی الموحدین، امیرالمومنین، حیدر کرار، شیر خدا، مولود کعبه بر

    همگان مبارک.

    تقدیمی :

    🍃 بینم ترازوی عمل گشته سبک ای مردمان 🍃

    من خاکیم از خاکیان ، زندان تن را بشکنم
    تا از دیار نیستی ، با کاروان من بگذرم

    هفت اختر اقلیم عشق در دست دارم خاکیان
    ایمان قوی دارم که من ، بندِ شیاطین بگسلم

    با حمد و ذکرِ آتشین ، اسباب را ویران کنم
    جان را فدای ساغر یک موی ساقی می کنم

    قدرت از آنم شد خدا آصف صفت در نزد او
    فرمان حق را مطلع ، گردنکشان را سر زنم

    ای عاشقان ای عارفان ای سالکان ای خاکیان
    در دست دارم قدرتی ، قرمانِ حق را می برم

    طاغی سر راهم شود ، از راه بیرونش کنم
    فرمانده ام ای حُکمران با تیغ سرها می زنم

    گشتم مقیم کوی حق ، احیا کنم حقی بدان
    در دست دارم آیتی ، فرمان آن آیت برم

    بینم ترازوی عمل ، گشته سبک ، ای مردمان
    میزان علی گشته نه تو عدلِ علی را می خرم

    جامی بده ساقی مرا این فتنه را بر هم زنم
    دست خدا باشد مرا شاهین دنیا می شوم

    ای عاشقان ای سالکان پیغام حجّت را رسان
    بر مردمانِ منزوی ، شیرانِ مردِ کشورم

    خوان کرم دارد خدا بخشد به هر شاه و گدا
    لایق که باشد محترم ، فرمان برم از رهبرم

    والی خدا را کن مدد ،امداد دارد بی عدد
    خواهد تو را همراه خود آباد سازد میهنم

    ولی اله بایبوردی

    🌈🌈🍃💐🍃🍃🌸🍃🌈🌈

    در پناه حق

    🌸🌷🌸🌈

  2. حامی شریبی

    اسفند 18, 1398

    روز ولایت مهربانیها و خوبیها و روز پدر را به استاد بزرگمهر و فهیم دل جناب بایبوردی نازنین مبارک و شادباش عرض میکنم
    در پناه
    خدای
    علی ع قبله گاه
    شقایقها
    و
    یاسها
    💐💐💐💐💐

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 19, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب شریبی مهر نگار

      سپاس از دیدگاه ارزشمندتان

      مولود مهربانی ها و روز پدر بر تمامی اهل زمین و آسمان مبارک باد .

      ممنون از مهر حضورتان

      در پناه یا هو

      تقدیمی : 🌸

      عمر خود را ، وقف کردی بر خدا
      همچو قدّیسی شدی چون اولیا

      با ولایت دارِ عاشق پیشه ای
      آشنا گشتی که عادل ،بینِ ما

      ولی اله بایبوردی

      19 / 12 / 1398

      🌸🌸🌸🍃💐🍃🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا