🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماهور بارانی

(ثبت: 270629) تیر 7, 1403 

تقدیم به بانو ماهور زائرمیری

بکارتِ زیباییِ لمسِ بهاران ، روحِ رُز
شیطنتِ شیدایِ شعر ، مرگِ غزل های نیاز
موعودِ ویرانگرِ من ، بارانِ بی پروایِ راز
رقاصه یِ ماه و هوس ، روحِ قدم هایِ نیاز
یک لحظه را بر من ببخش تا با تو زندگی کنم
پیر شدیم ولی هنوز زیباترینی یاسِ من
آرامِ بی آرامِ ماه ، آغوشِ قلبِ بی پناه
سهمِ من از این لحظه شد یک تارِ مویت یاسِ من
طلوعِ بی رحمِ هوس ، چشمانِ معصومِ تو بود
نامت درخشید این جهان نقشی ز دامانِ تو بود
دامن به رقص آور لبم در حسرتِ تنت به شعر
اشراقِ خشمِ شعرِ من ، حسرت ز دیدارِ تو بود
ماهورِ رازآلودِ شعر ، الهه یِ بارانْ تبار
با من آناهیتا بخوان ، بهارْ گیسویِ هراس
پاییزِ دامان تو خون آلودِ رُزهایِ نیاز
ماهورِ بارانی به رقص گیسویِ تو ، دلْ در هراس
ماهورِ آتش های راز ، آتشکدهْ تن ، شعله ور
پژواکِ رقصانِ غزل ، بهارْ بانویِ نیاز
فانوسکِ تنهاییِ شعرِ پریشانم ببین
این شعرْ زیبا گشته از نامِ تو ماهورِ نیاز

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا