🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار نیما ولی زاده
نیما ولی زاده

وحیِ حضور

نیما ولی زاده 23 اردیبهشت 1403

 

به شامگاهِ منعکس در دیدگانت رنگِ خون

سایر

خوانش: 21

سپاس: 2

نیما ولی زاده

آدرینا

نیما ولی زاده 18 اردیبهشت 1403

 

شکِ مسیح بر صلیب ، خدایِ ناپیدا کجاست

سایر

خوانش: 25

سپاس: 1

 

جهان را واژه کرده است ، دیدارِ رازآلودِ تو

سایر

خوانش: 31

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

نخستین شعله یک بوسه ، درخشید بر تنِ باران

خوانش: 27

سپاس: 1

 

نزدیکِ دور افتاده از بارانِ قلبِ سرکشم

خوانش: 29

سپاس: 1

 

افسونگرِ شیطان و نور ، مصلوبْ مسیحایِ تنم

سایر

خوانش: 46

سپاس: 2

 

شبیه خواب و رویا بود جهان بی هرمِ لبهایت

خوانش: 79

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

لحظه ها عریان زِ معنا چشم بگشا روحِ ماه

سایر

خوانش: 50

سپاس: 1

 

عطرِ سکر آورِ اقاقی ها ، بر تنِ خیسِ کوچهِ سرگردان

خوانش: 43

سپاس: 1

تعداد نظر: 2