🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی نیما ولی زاده
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار نیما ولی زاده

دیدار رازآلود

نیما ولی زاده 01 اردیبهشت 1403

 

جهان را واژه کرده است ، دیدارِ رازآلودِ تو

سایر

خوانش: 23

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

نخستین شعله

نیما ولی زاده 18 فروردین 1403

 

نخستین شعله یک بوسه ، درخشید بر تنِ باران

خوانش: 20

سپاس: 1

مانترای هوس

نیما ولی زاده 07 فروردین 1403

 

نزدیکِ دور افتاده از بارانِ قلبِ سرکشم

خوانش: 24

سپاس: 1

افسونگر

نیما ولی زاده 20 اسفند 1402

 

افسونگرِ شیطان و نور ، مصلوبْ مسیحایِ تنم

سایر

خوانش: 40

سپاس: 2

یسنای عریان

نیما ولی زاده 15 اسفند 1402

 

شبیه خواب و رویا بود جهان بی هرمِ لبهایت

خوانش: 72

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

آخرین نوشته های ادبی نیما ولی زاده

آناهیتا یشت

نیما ولی زاده 15 اسفند 1402

آناهیتا یشت

در آغاز تنها زروان بود که در ابدیت قدم میزد

خوانش: 43

سپاس: 1