🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماهی

(ثبت: 7192) آذر 6, 1397 

ماهی،دل دریایی من آب ندارد

باید بروی درد تو را تاب ندارد

 

موجی به تنم نیست،ببین خسته و رامم

دیگر دل تو طاقت مرداب ندارد

 

صیاد که تا عمق تنم تور تنیده

دیده صدفم گوهر کمیاب ندارد

 

بگریز که این ساحل خاموش پر از وهم

شب های سیاهش گل مهتاب ندارد

 

میدانم اگر دور شوی از من و دستم

چشم نگرانم پس از آن خواب ندارد

 

اما چه کنم ماهی تنها ی صبورم

اینجا دل دریایی من آب ندارد

 

عظیمه ایرانپور

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 12 
  1. Z .M

    آذر 6, 1397

    درود بر عظیمه بانوی عزیز و مهربان

    مثل همیشه زیبا و عاااالی

    اما چه کنم ماهی تنها ی صبورم

    اینجا دل دریایی من آب ندارد

    دستمریزاد

    در پناه حق

    • سلام زهراجان

      ممنونم از لطف ومحبتت مهربون

      زیبا نگاه شماست

  2. درود ها ارجمندبسیارزیباست

  3. علی رفیعی

    آذر 6, 1397

    سلام و درودبانو ایرانپور شاعر ارجمند

    غزل ناب و بسیار زیبایی سروده اید

    سرافراز و پیروز باشید

    در پناه خدا

  4. لذت بردم و آموختم

    بمانید

  5. استاد بانوی ارجمند

     سرکارخانم ایرانپور

     درود برشما

     محظوظ شدم از این غزل زیبا و پربار

    مانا باشید و پویا

    • سلام و عرض ادب

      خوشحالم قابل خواندن دانستید

      سپاس

  6. ابوالفضل زارعی

    آذر 10, 1397

    درودها زیبا بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا