🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماه هم طاقت دیدار ندارد زیرا…

(ثبت: 210534) خرداد 17, 1398 

ماه هم طاقت دیدار ندارد زیرا…

طاقت روی پریوار ندارد زیرا…

 

وصف کی می شود آن روی که هرکس دیده

دیگرش حالت هشیار ندارد زیرا…

 

پشت ابر آنکه نموده ست نهان رو از شرم

آفتابیست که انوار ندارد زیرا…

 

لب من بر لب جامی نرود هر چه کنم

تاب هجران لب یار ندارد زیرا…

 

هر چه غیر از تو کجا در دل من جا گیرد

جای گنجایش اغیار ندارد زیرا…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدحسین پژوهنده

    خرداد 17, 1398

    آقاسید مرحبا و زهی به طبع روانت👍

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا