🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماه

(ثبت: 259586) اردیبهشت 27, 1402 
ماه

صدایی میان خواب هایم می دود
بیدار می شوم
و بر بند نازک خیال راه می روم
سکوت بر تن خسته ام می پیچد
و پیچک نفس هایی
از من بالا می رود
چیزی نمی بینم
باز خواب بی رحمانه مرا
در آغوش خود می گیرد
عمیق می شوم
و دوباره
صدایی نا آشنا
مرا می خواند

چشم باز می کنم
خواب هایم را
به گوشه ی پنجره آویزان میکنم
و از دستان آسمان بالا می روم
لم می دهم
روی تکه ابر لطیفی
و در قلقلک بی حد انگشتانم
روی ابر محو می شوم
ماه دیوانه بازی مرا
تماشا می کند
و من گم می شوم
در چاله های پرتقالی صورتش

چقدر حس لطیفی است
ماه تمام زخم هایم را
نوازش می کند
و مهتاب بر جانم می ریزد
نمی دانم چطور صبح می شود
اما میان حفره های قلبم
حسی جوانه زده
و خلا های پرتقالی قلبم
از ماه پر شده

 

#شیدا_شهبازی

 

 

 

نظرها
  1. فریبا نوری

    اردیبهشت 27, 1402

    ماه تمام زخم هایم را
    نوازش می کند
    و مهتاب بر جانم می ریزد
    نمی دانم چطور صبح می شود
    اما میان حفره های قلبم
    حسی جوانه زده
    و خلا های پرتقالی قلبم
    از ماه پر شده

    درود ها شیدا شهبازی عزیز ..

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 28, 1402

      ممنون عزیزم
      به مهر خواندید💐💐

  2. مهرداد مانا

    اردیبهشت 27, 1402

    سلام شیدا خانم
    فقط یک پیشنهاد داشتم : به نظرم تعداد افعال نسبت به باقی کلمات شعر زیاد هستند . اگر توانستید برخی از افعال را به قراین لفظ و معنا حذف کنید .

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 28, 1402

      سلام و احترام
      از نقد شما سپاسگزارم
      بداهه ای بود بعد از خواندن شعر شما
      حتما باید روش کار کنم🙏🙏🌹

  3. محمدحسین پژوهنده

    اردیبهشت 27, 1402

    در اوج‌هنرست، الاهه شعر مبهوت سحر واژگان چامه شماست👏

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 28, 1402

      سلام و عرض ادب
      ممنون از نگاه لطیف شما
      💐

  4. طارق خراسانی

    اردیبهشت 27, 1402

    خواب هایم را
    به گوشه ی پنجره آویزان میکنم
    و از دستان آسمان بالا می روم
    لم می دهم
    روی تکه ابر لطیفی
    و در قلقلک بی حد انگشتانم
    روی ابر محو می شوم
    ماه دیوانه بازی مرا
    تماشا می کند
    و من گم می شوم
    در چاله های پرتقالی صورتش

    سلام

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 28, 1402

      سلام و عرض ادب
      از لطف شما سپاسگزارم
      به لطف خواندید💐💐🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا