🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ما متمدن ایم!

(ثبت: 219329) آذر 22, 1398 

گرگ غم
در عمق قلبم فریاد می کشد
هرگز آیا
دستان گرم فرشته شادمانی را
لمس کرده ام؟
اینجا و آنجا
ارواح کوچ کرده
در مه آلوده ترین پیکرهای تنهایی
غرق در پیام های کوتاه بی مخاطب
جایی که فنا نامش بقاء
و بقاء نامش فناست
شهرها در شلوغی
لباس تنهایی ‏به تن کرده اند و
‏ گرگ غم
‏در زندان قلبم فریاد می کشد
‏گل رز نمی خندد
‏چهره خورشید از صورت اشک
‏غم انگیزتر است
‏صدایی می آید از نزدیک:
ما متمدن ایم!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. پرچم تمدن با فرهنگ به اهتزار در می آید …

    فرهنگ را باید جهت دار کرد با عمل کردن نه به شعار …

    عمق قلب زیباست که بیانگر واقعیت است …

    دست مریزاد

    🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا