🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ما مخلص اوییم

(ثبت: 241589) شهریور 16, 1400 

🌸🍀🌸🍀
🌸
🍀
ما مخلص اوییم :الیاس امیرحسنی

بگذار که مغرور بماند
ونگوید
بگذار که ما را
نخرد
یا بفروشد
بگذار که مارا نشناسد
ما مخلص اوییم
کمین بنده ی اوییم
اگر حتی به جلاد سپارد
🌸
🍀
🌸🍀🌸🍀

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا