🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ما همه محتاج

(ثبت: 6163) خرداد 26, 1397 

ای بر سر وبر بام تو از سبزه وگل تاج

بی تو شده ام چون بلم بر سر امواج

از بسکه تو سر سبزی واز بسکه تو خوبی

باتو همه جا سروم وبی تو همه جا کاج

با دیدن چشمان قشنگت همه مستند

گنجشک وکلاغ سیه وقمری ودراج

امروز پر از فلسفه ی نیچه ی دردم

با سیب لب وموی کج وابروی قیقاج

ما شیشه یک عطر کهن با در بسته

تو سر وقدی برگ گلی ما همه محتاج

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):