🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مترسک

(ثبت: 264108) مهر 3, 1402 
مترسک

مترسک(،) پایدار بر قلمرو کشتزار

به نیروی باد، تکاپویش ماندگار

جگرگوشه های کشتزار می خندند بسیار

دلشکار

پرندگان(،) بی قرار در تردید تردّدی آشکار

و کشتزار، بوم اشتیاق و بیم شکار

چشم… چشم… چشم… انتظار…

باد… باد… باد… مترسک….

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. معین حجت

    مهر 3, 1402

    درود جناب رضاپور گرامی🌺

  2. شاعر ارزنده
    محمد علی رضاپور
    سلام و درود
    چند وقتی بود از فضای شعری شما دور بودم .
    دوباره خواندم و لذت بردم
    مهرتان ماندگار

    • سلام و درود و ارادت
      جناب شرعی گرانقدر
      لطف تان برایم ارجمند است بزرگوار

      خداوند، یار و نگهدارتان

  3. طارق خراسانی

    مهر 4, 1402

    سلام

    بسیار زیبا و متفاوت

    در پناه خدا 🍃👏👏👏👏👏👏🍃

    • سلام ها و درودها و سپاس ها یتان استاد خراسانی بزرگوار
      🍃🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌷🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا