🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “محکومم کن”

(ثبت: 267573) بهمن 17, 1402 

 

محکومم کن
به داشتنت
به جهان گرم آغوشت.
بگذار خونت به جوش بیاید
برای لمس قافیه های تنم.
محکومم کن
به‌ بوسیدنت
در خلوت شبانه عشششق
زیر هجوم زلال شب
آنجا که جز تو
چیزی به چشم دلم نمی آید.
محکومم کن
به میهمانی آغوشت
بگذار لب هایت مرا ببوسند
و چشمهایت با من حرف بزنند
و تنم
در امتداد تاریک هر شب
میان دستان مردانه ات
خلاصه شود.

 

#دنیا_تیموری
۰۲/۱۱/۱۶

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا