🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مدارا

(ثبت: 1791) تیر 1, 1395 
مدارا

جز وصال تو دگر چاره ندارد دردم

خون دل خورده و با بغض مدارا کردم

مثل چاقو که به عمق عصبت بنشیند…

رفته ام تا بروم…گریه‌نکن برگردم!

بداهه ای یهویی شد همین الان…

نظرها 20 
  1. زهرا حقیقی

    تیر 1, 1395

    سوگند عزیزم

    موفق باشی

    • سوگند صفا

      تیر 2, 1395

      سلام زهراجااانسلامت باشی عزیز…

      خیلی ممنون از حضورت…

      یاحق

  2. جواد مهدی پور

    تیر 2, 1395

    به به  !

    چقدر بداهه ی زیبا  و دلنشینی

    سلام و عرض ادب محضر بانو صفای مهربانم

    بسیار عالی سرودید با احساس قشنگ

    زنده باشید

    • سوگند صفا

      تیر 2, 1395

      سلام و سپاس از حضورتون استاااااد …

      نظر لطف شماست‌.

      بزرگوارین…

      سپاس…

      زنده باشین و برقرار ب

      یاحق

  3. آفرين بر شما

    دست مريزاد

    • سوگند صفا

      تیر 2, 1395

      سلام گ سپاس استاد

      منت گذاشتین…

      خیلی ممنون از حضورتون..
      زنده باشین
      یاحق

  4. طارق خراسانی

    تیر 2, 1395

    سلام سوگند جان

    چقدر زیبا سروده ای

    دختر واقعاً استادانه قلم زده ای

    آفررررررین

    در پناه خدا شاد زی

    • سوگند صفا

      تیر 9, 1395

      سلاااام‌باباطارق عزیززززم…

      سپاس از حضورتون

      خیلی ممنون

      لطف دارین

      زنده باشین

      یاحق

  5. مينا امينی

    تیر 2, 1395

    درودها مهربانوی جان

    • سوگند صفا

      تیر 9, 1395

      سلام مینااااجان

      سپاس گلم

      فدای تو…

      یاحق

  6. دنیا تیموری

    تیر 2, 1395

    سلام صفا خانم

    خیلی بداهه ی زیبایی ست

    • سوگند صفا

      تیر 9, 1395

      سلام و سپاس از حضورتون…

      خیلییییی ممنون…

      لطف دارین

      یاحق

    • سوگند صفا

      تیر 9, 1395

      سلام و سپاس از حضورتون…

      خیلییییی ممنون…

      لطف دارین

      یاحق

  7. به به

    چه یهویی زیبایی 

    • سوگند صفا

      تیر 9, 1395

      سلاااام سمانه عزیزم…

      ممنون از حضورا عزیز

      نظر لطفته

      زیبا خوندی…

      یاحق

  8. درود بر شما

    ایام شهادت علی ابن ابی طالب تسلیت باد

    • سوگند صفا

      تیر 9, 1395

      سلاااام جناب ماجد

      ممنون از حضورتون

      زنده باشین

      همچنین

      طاعات تون‌هم قبول

      یاحق

  9. احسان ظاهری

    تیر 7, 1395

     چه تصویر زیبایی

    بهتون تبریک میگم ، شعراتون خیلی پر محتواست

    سربلند باشی و سبز

    • سوگند صفا

      تیر 9, 1395

      سلااااام و سپاس از حضورتون جناب ظاهری…

      ممنونم

      نظر لطف تونه…

      سپاس

      برقرار باشین

      یاحق

      یاحق

  10. تیر 23, 1395

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا