🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مددی یا زینب

(ثبت: 219085) آذر 21, 1398 
مددی یا زینب

بانوی دمشق، مددی یا زینب
ای معنی عشق، مددی یا زینب
با تو سرنوشت، مددی یا زینب
روی دل نوشت، مددی یا زینب

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سلام و درود

    استاد ارجمند

    اجرتان با زینب کبری علیها سلام

    🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  2. محمدعلی رضاپور

    آذر 21, 1398

    یا زینب🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا