🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرحمت

(ثبت: 6299) تیر 27, 1397 

در مسجد و خانقاه ذکر تو شنیدیم
در دل ز تو چون چهره ای ناب کشیدیم
.
محزون و گرفتار و در حسرتِ دیدار
در کوچه و بازار  چون روی تو دیدیم
.
سرگشته وحیران زِ افکارِ پریشان
ترسان و گریزان به سوی تو دویدیم
.
مِی خورده و هر بار پیمانه شکستیم
با ناله و اندوه ما جامه دریدیم
.
مهرا مشو مأیوس با مرحمتِ دوست
از چاهِ جهالت به مقصود رسیدیم
.
علیرضا  آرین مهر

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):