🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مردِ میدانِ شجاعت کیست؟ مولایم علیست

(ثبت: 267561) بهمن 17, 1402 

 

بنام خدا
مردِ میدانِ شجاعت کیست؟
مولایم علیست
اسوه ی عدل و عدالت کیست؟
مولایم علیست
لعلِ دریای کرامت کیست؟
مولایم علیست
گوهرِ کانِ سخاوت کیست؟
مولایم علیست
از ازل من تا ابد گویم که مولایم علیست
شاهِ مردان شیرِ یزدان سِرِّ سبحانم علیست
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
سالکِ راهِ طریقت کیست؟
مولایم علیست
مردِ یکتایِ حقیقت کیست؟
مولایم علیست
دُرِّ اعلای شریعت کیست؟
مولایم علیست
جلوه ی علم و فضیلت کیست؟
مولایم علیست
از ازل من تا ابد گویم که مولایم علیست
شاهِ مردان شیرِ یزدان سِرِّ سبحانم علیست
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
نورِ خورشیدِ ولایت کیست؟
مولایم علیست
ماهِ تابانِ امامت کیست ؟
مولایم علیست
معدنِ عزّو شرافت کیست ؟
مولایم علیست
مردِ مصداقِ طهارت کیست ؟
مولایم علیست
از ازل من تا ابد گویم که مولایم علیست
شاهِ مردان شیرِ یزدان سِرِّ سبحانم علیست
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
بَیِّنِ شرع و فقاهت کیست ؟
مولایم علیست
مشعلِ راهِ هدایت کیست ؟
مولایم علیست
مظهرِ حِلم و دیانت کیست ؟
مولایم علیست
یکه تازِ با صلابت کیست ؟
مولایم علیست
از ازل من تا ابد گویم که مولایم علیست
شاهِ مردان شیرِ یزدان سِرِّ سبحانم علیست
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    بهمن 17, 1402

    درود بر شما
    زیباست
    اجرتون با حضرت دوست🌹

    • سلام ودرود
      سرکار خانم ایران پور
      خیلی ممنون وتشکر ازلطفتان
      ⚘⚘⚘⚘❤🙏

  2. طارق خراسانی

    بهمن 17, 1402

    از ازل من تا ابد گویم که مولایم علیست
    شاهِ مردان شیرِ یزدان سِرِّ سبحانم علیست

    سلام‌و‌درودد

    بسیار زیباست
    آفرین

    در پناه خدا 🌱🌹👏👏👏👏👏🌹🌱

    • سلام و درود بابا طارق عزیز
      خیلی ممنون وتشکر ازلطفتان
      ⚘⚘⚘⚘⚘🙏❤
      زنده باشید به مهر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا