🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مردی که در تقویم، گم‌شد آخرِ اسفند

(ثبت: 249105) تیر 15, 1401 

به
دکترمحمد مصدق

قد می‌کشد تنهایی‌ام هر روز بند‌ از بند
تنهایی‌ام تنهاتر از تن‌های بی‌پسوند

شمعی صراحت را تنفس میکند هرشب
برماه‌ِ زیرِ پوششِ این ابرها سوگند

چون چندوچون برگ‌های درمسیرِ باد
افتاده‌ایم این‌روزها از چشم‌ِ خود هرچند

تنها دو فصلِ مشترک را زندگی کردیم
تنها زمستان خورده با پاییزمان پیوند

صبح از کدامین سمتِ این اندوه می‌آید
باخنده‌ای برگوشۀ لب‌های بی‌لبخند

جامانده از رویای فروردینیِ تاریخ
مردی که در تقویم، گم‌شد آخرِ اسفند

اردیبهشت نودو‌هفت

#امیر_دادویی

@amirdadooei

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 15, 1401

    سلام و درود بر امیر عشق
    شاعری بی مانند
    غزل زیبایی را از شما خواندم
    جان مصدق شاد
    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌹👌🌿

    • بهمن 26, 1401

      بزرگواری شماست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا