🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرگ پروانه

(ثبت: 232231) مهر 15, 1399 

– مرگ پروانه:

به دل شمع زد،
–پروانه!
آن هنگام که دید،
گل را
از شاخه چیدند…

#لیلا_طیبی (رها)
#هاشور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. علی معصومی

    مهر 15, 1399

    🌿🌺🌿🌺🌿

  2. جواد مهدی پور

    مهر 16, 1399

    سلام بانوی گرامی

    زیبا ست

    پروانه به گل تعصب خاصی دارد

    درود بر شما
    💐🙏💐

  3. سعید فلاحی

    مهر 17, 1399

    👏👏👏👏👏👏لذت بردم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا