🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرگ

(ثبت: 242424) مهر 30, 1400 

 

دست ها را بر دهانم بسته خواهد کرد مرگ
غیرتم را بعد از امشب خسته خواهد کرد مرگ

روزها در فکر مرگ و شب به یاد مرگ ها
زندگی مرده را پیوسته خواهد کرد مرگ

قصه های ما کماکان، داستان مردن است
آخر این قصه را سربسته خواهد کرد مرگ

هیچ چیزی نیست در اینجا که ما جا مانده ایم
در خیالاتم مرا وابسته خواهد کرد مرگ

هیچ پایانی به جز پایان یک لبخند نیست
دل خوشم این قصه ها را بسته خواهد کرد مرگ

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا