🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گلوگاه

(ثبت: 242623) آبان 12, 1400 

 

با کدامین نفس از دست ستم آه کشیم؟
به کدامین طرف از دوزخ مان راه کشیم؟

وحشت آرامش ما بود که با خون آمیخت
همه آماده که خنجر به گلوگاه کشیم

دست ها بسته به نفرین و دعایی واهی
دست را باید از این مردم آگاه کشیم

چاه نادانی ما بود، در آن افتادیم
تا مگر یوسفی از خاطره‌ی چاه کشیم

آخر قصه همین بود که می فهمیدیم
دست را باید از این شهر به ناگاه کشیم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    آبان 12, 1400

    درود بر شما
    و قلمتان
    عالی بود🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا