🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار علی رضا رحمانی

 

با کدامین نفس از دست ستم آه کشیم؟

خوانش: 119

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

دست ها را بر دهانم بسته خواهد کرد مرگ

خوانش: 138

سپاس: 0

 

به روی کوچه ها بستند احساس خیابان را

خوانش: 124

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

 

مرگ در کوچه ها قدم می زد

خوانش: 124

سپاس: 0

 

خاطراتت دوباره می ریزند

خوانش: 140

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

 

عبور می کند از کوچه های وحشتناک

خوانش: 116

سپاس: 0

تعداد نظر: 1