🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مست ساغر به دست

(ثبت: 250314) شهریور 5, 1401 

 

مست ساغر به دست(!) مستم کن!

بی غم از بُرد و از شکستم کن!

برنَدار از سرِ دلم دستت!

دوست(!) بر دوست(،) پای بستم کن!

مست ساغر به دست نیلوفر(!)

مکتب ادبی نورگرایی
شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

(سروش: گونه ای از شعر پیشرو، اصالتاً برای کوتاه سرایی و برپایه ی همانندگریزی در لَخت پایانی.

شعر پیشرو: آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو، دارای گونه هایی همچون
سه گانی، سروش، سه گلشن، شعر سبز یا چندآهنگ و شعر تک.

مکتب ادبی نورگرایی:
مکتبی نوپا و بومی، برپایه ی
ترسیم طبیعت و سنت با قلم موی معنویت بر بوم پسامدرن)

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 5, 1401

    سلام

    عااااالی ست

    درودها بر شما

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • محمدعلی رضاپور

      شهریور 6, 1401

      سلام ها و درودها و سپاس ها یتان استاد خراسانی گرانقدر
      🌿🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌿

  2. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 5, 1401

    درود بر شمابسیار زیباست
    قلمتان سرسبز
    🌺🌺👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا