🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مشت

(ثبت: 262109) مرداد 4, 1402 
مشت

 

اندیشه فواره می زند
مشت واژه ها
باز می شود

 

#شیدا_شهبازی
#خوشه‌_خوشه

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 4, 1402

    سلام

    آفرین

    کوتاه بسیار زیبایی ست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • شیدا شهبازی

      مرداد 6, 1402

      سلام و احترام ممنون از شما💐💐🙏

  2. سینا دژآگه

    مرداد 5, 1402

    سلام و عرض ادب بانو شهبازی ارجمند
    زیبا و موثر، همان‌طور که تاکنون از قلمتان خوانده‌ام.
    برقرار باشید🌺🌸🌺🌸

    • شیدا شهبازی

      مرداد 6, 1402

      سلام و احترام
      از لطف شما سپاسگزارم
      سپاس از حضورتان💐

  3. فیروزه سمیعی

    مرداد 5, 1402

    درودتان باد مهربانو شهبازی ادیب و گرانقدرم 💖
    خلاقانه و زیبا سروده اید 💗
    زنده باد👏👏👏

    • شیدا شهبازی

      مرداد 6, 1402

      سلام مهربانوی ارجمند
      به لطف خواندید 💐

      • فیروزه سمیعی

        مرداد 8, 1402

        پاینده باشید و سبز و درخشان 🧿🌹☘️☀️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا