🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مشت بر سندان 01

(ثبت: 7015) آبان 11, 1397 

مشت بر سندان 01

 

دهان بسته

آب گلو فرو داده

واژگان تبعید می کنی

چاه سینه را

 

بلور واژگان می شکنند به صخره های سکوت

نه  برسر جنگی

نه  برسر صلح

کز نبرد خسته ای

آشتی را آتش دانسته

هراس سوختن دامان خویش داری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):