🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مشت بر سندان 10

(ثبت: 7061) آبان 16, 1397 

مشت بر سندان 10

پرخاشگر

خشمگین می شوم

 بارش آغاز می شود

یک سیلی در پس سیلی دگر

سیلی مواج از سیلی های مهر

صورت سرخ

چشم ها دریده

مغز در تراوش هورمون های شوک

چشم هایت سیلی می نوازند چهره احساس های خفته را

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):