🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 معجزه بانو

(ثبت: 225162) فروردین 23, 1399 

 

می شود با بودنت از زندگی سرشار شد
می شود خوابید و با یک حال خوش بیدار شد

می شود حتی برایت مرد با آغوش باز
می شود از عشق تو تکثیر شد، بسیار شد

معجزه بانو! که هستی؟ و چه داری با خودت؟
من که جای خود، خدا هم عاشقت انگار شد

از همان روزی که چشمان تو را می آفرید
گفت به به، بهترین طراحی ام این بار شد

آفریدت…راهی ات کرد و دلش بی تاب شد
تا که رفتی خالق کل جهان بیمار شد

عرش زیبای خدا بعد از تو رنگ غم گرفت
رفتنت در جمعه بود و جمعه ها غمبار شد

آمدی….دنیای ما با بودنت شد چون بهشت
آمدی و زندگی از زندگی سرشار شد

از تو ممنونم بهار زندگی! رود زلال!
با وجودت راه خوشبختی من هموار شد

قهرمان واژه ها! زیبا عروس شعر من
بودن تو باعث ایجاد این اشعار شد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نقدها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 24, 1399

    سلام بسیار زیبا

    عالی عالی عالی
    ای کاش ان بیت بیمار را حذف می فرمودید
    نا گهان این همه عظمت و زیبایی را به چالش می کشاند.

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏❤️

نظرها
  1. مينا امينی

    فروردین 23, 1399

    درودها آقای گلشن

    زیبا قلم زدید

    مانا باشید به مهر💐❤️

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 24, 1399

    درودتان
    شاعر غزل های زیبا

    شعرتان ستودنی است
    و ای کاش در پاسخ به نظرات و… قدری بیش تر همراه باشید!

    دعوت اید به پنجمین کارگاه همیاری سایت:
    http://sherepaak.com/225005/—

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا