🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 معلم مانده ام

(ثبت: 243397) آذر 24, 1400 

 

تخته ام سیاه

شکیبم پناه

بر خرابه ی کهن شهر فرهنگ

آه! آه! آه!

معلم مانده ام.

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    آذر 24, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . استاد ارجمند چقدر زیباست
    . این سروده و تصویر
    . بمانید و بیاموزید 🌺🌺🌹🌹

  2. سلام و آفرین🌺

  3. درود بیکران
    بسیار زیبا و دلنشین و ژرف می سرایید
    قلمتان سبز ،اندیشه والای شما زلال ابدی
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 25, 1400

      درود بی کران به روان پاک تان
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا