🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 معنویت کجاست؟

(ثبت: 224742) فروردین 18, 1399 

 

شعر هایم چقدر بد شده اند!/

همچو کالا، چنان سبد شده اند/

روح شان مُرده، کالبد شده اند/

معنویت کجاست؟//

(سروش، قالبی تازه و توانمند در شعر پارسی و تا حدود زیادی جامع قالب های دوبیتی و رباعی و سه گانی و
پلی ست میان شعر سنتی و نو)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رضا زمانیان قوژدی

    فروردین 18, 1399

    سلام استاد
    به به…عالیست
    🌹🌺🌷❤️

    • محمدعلی رضاپور

      فروردین 18, 1399

      سلام و درود استاد زمانیان عزیز🌹🌺🌷❤️🙏

  2. محمد ترکمان(پژواره)

    فروردین 18, 1399

    … آنجا که تن ها را
    ستایش می کنند و
    جان ها را نکوهش!
    پ…..

    درود استاد رضاپور عزیز

    • محمدعلی رضاپور

      فروردین 18, 1399

      درود و سپاس تان
      استاد پژواره ی گرانقدر
      🌹🌹🌹

  3. حامی شریبی

    فروردین 18, 1399

    فال افتاد که یار توشوم
    چون دست شکسته گرفتار تو شوم
    تلاوت کن ازسوره ی عشق که همنفس دار تو شوم

    حامی شریبی

    درودتان باد
    شاعر خوبیها 🌹🌹

  4. سعید فلاحی

    فروردین 19, 1399

    درود

    👏👏👏👏در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا