🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مغنّی بکش پرده را با طرب

(ثبت: 219949) دی 29, 1398 
مغنّی بکش پرده را با طرب

 

از این فتنه چشم مستان یار
چو مجنون شدم ای مغنّی بیار

سرود نی و چنگ و تنبور یار
به آهنگ و گلبانگ سیم سه تار

مغنّی دلم راه صحرا گرفت
پی بید مجنون لیلا گرفت

مغنّی به مستان چنین گفته اند
که در قاف دل مرغ ها خفته اند

مغنّی بکش پرده را با طرب
که یک لحظه بینم سرور و تعب

مغنّی به آهنگ قمری بگوی
سخن های سرو قد خوب روی

مغنّی کجایی که سلطان عشق
دل آتشی دارد از جان عشق

مغنّی دلم چشمه زر گرفت
به عشق ولا جام کوثر گرفت

ولی اله بایبوردی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • سلام

      استاد رشیدی راد ارجمند

      سپاس از حضورتان

      🌸🌸🌺🌸🌸🌷🌷

  2. سعید فلاحی

    دی 30, 1398

    عرض ادب و احترام استاد

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏در پناه خدا

    • سلام

      استاد فلاحی ارجمند

      سپاس از همراهی تان

      شادکام باشید

      🌈🌈🌸🌺🌷🌺🌸🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا