🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مفردات

(ثبت: 919) اسفند 11, 1394 

همدل و همراز منی، تو گل بی خار منی

در نظر کس چو منی، مهگل سرخ چمنی

                    *****

چون آب که از جوی رَوَد، باز نیاید

در دیده­ی من آب شد و باز نیامد

                     *****

عقل سرخی داده ام از دست ای جانم مپرس

بخت خوبی رفته است از دست،حیرانم،مپرس