🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مناجات با خدا

(ثبت: 238197) فروردین 29, 1400 

 

یا ایها العزیز
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
————————————
با چشم اشک ریزبه سوی تو آمدم
یا ایُّها العزیز به سوی تو آمدم
درمانده و ملول ز احوال این زمان
ای راه هر گریز به سوی تو آمدم
ای عشق پر فروغ ای نور سرمدی
هر چند ریز ریز به سوی تو آمدم
مهمان تو شدم یا ایُّها الکریم
تا روز رستخیز به سوی تو آمدم
جز تو که نیست مجیری برای من
هر چند غم انگیز به سوی تو آمدم
غرق گناهم و رویم شده سیاه
بنما مرا تمیز به سوی تو آمدم
گفتی بیا گر چه شکستی توبه ات
بعد از ستیز به سوی تو آمدم
ستاری و کریم منم شرمسار تو
کجدار و مریز به سوی تو آمدم
صد بار توبه را شکستم خدای من
آبرویم نریز به سوی تو آمدم
———————————-
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا