🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 منطق من

(ثبت: 223647) اسفند 18, 1398 
منطق من

 

تمام
منطق من
دستهای پدر
بود
که فلسفه ای
برای سالها
پاسخ به زندگی
شد
اگر چه
دنیا…
فقط یک آرزوی
محال است
برای خوابهای نیمروزی
وقتی
هر بار
سوت قطار شهر
بد خوابمان
میکند

حامی شریبی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 18, 1398

    یاد پدر

    داد پدر

    امداد پدر

    گرامی باد .

    سلام

    استاد مهر آفرین جناب شریبی ارجمند

    فرخنده سالروز مولود کعبه گرامی باد

    در پناه خالق کائنات

    سربلند باشید چو مهر عالمتاب

    تقدیمی : 🍃💐🍃

    نطق اویی منطقی را برملا
    یادِ آبایی کنی ،فرهنگ ما

    کودکی را یاد ، تحت امر پدر
    از بدی دوری ، رها از بد ، دلا

    ولی اله بایبوردی

    18 / 12 / 1398

    🌸🌸🌸🌸💐🌸🌸🌸🌸

    • حامی شریبی

      اسفند 18, 1398

      سلام
      میلاد ولایت مهربانیها و روز پدر براستاد ارجمند جناب بایبوردی گرامی و فهیم مبارک و شادباش باد
      تا همیشه چشم آفتاب
      حریر دلتان پر از روشنایی و نور🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا