🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 منم کاوه دادخواهی که ایران

(ثبت: 220194) دی 23, 1398 
منم کاوه دادخواهی که ایران

 

سلامی ز من سوی یاران بیدار
پیامی فرستم به مردان دیندار

سوی آشنایان دلسوز و خسته
خبر می فرستم امینند و دلدار

جگر خون شدم بس که زندان بماندم
کلامی دگر می فرستم گهر بار

که ای مردمان سلحشور ایران
دلیرانِ میدان ، شهیدانِ دادار

منم کاوه دادخواهی که ایران
به بودش کند افتخار ای گنهکار

منم من ، گهر آورنده ز دریا
ز دریایِ معنا سویِ مردِ سالار

در این جا چو من مرد جنگی که باشد
کند شرح چاره چه چاره گرفتار

چو یعقوب محزون در این گوشه زندان
فرستم شما را پیامی گرانبار

که ای جان دلبند میراث آبا
وطن متّحد گشته این است اخبار

ضمیر دلت حک کن تا نبازی
غرور نیاکان ولی جان تو مختار

ولی اله بایبوردی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. 🌹🌹🌹🌹
    با سلام و درود خدمت شما آقای بایبوردی عزیز
    زیبا بود
    🌹🌹🌹🌹
    احسنت
    🌹🌹🌹🌹
    که ای جان دلبند میراث آبا
    وطن متّحد گشته این است اخبار
    🌹🌹🌹🌹

    • سلام

      استاد ارجمند جناب رشیدی راد گرامی

      سپاس از دیدگاه ارزشمندتان

      شادکام باشید

      🌸🌸🍃💐🍃🌸🌸

  2. حامی شریبی

    دی 23, 1398

    سلام و درود بر شاعر بصیرت دل و چشمان بیدار این روزهای سرزمینم
    بسیار صمیمی و افتخار آمیز
    این روزهای فتنه انگیز
    امیدوارم خداوند سرزمینمان را از چاقو تیزکنهای داعشی که در بیرون مرزها منتظر کمترین فرصتهای ایمانی و تفکری مردم وطنم هستند محافظت کند

    • سلام

      استاد ارجمند جناب شریبی گرانقدر

      سپاس از دیدگاه ارزشمندتان

      حُب الوطن من الایمان

      در پناه خدای لا یموت

      🌸🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸🌸

  3. 👏👏👏👏👏👏👏
    🌿🌺🌸💐🌸🌺🌿

    • سلام

      سرکار خانم یارعلی زاده

      سپاس ار همراهی تان

      🍃🍃💐🌿💐🍃🍃

  4. مينا امينی

    دی 23, 1398

    سلام هنرمند بزرگوار
    👏👏👏👏
    ” وطن متّحد گشته این است اخبار ”

    درود بر شما

    ممنونم از اشتراک گذاری

    مانا باشید به مهر بزرگوار
    💐

    • سلام

      سرکار خانم امینی

      ممنون از نگاه ارزشمندتان

      سپاس از همراهی تان

      🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا