🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 من از کوچ پرستو ها کمی انگار می ترسم…

(ثبت: 2456) شهریور 24, 1395 
من از کوچ پرستو ها کمی انگار می ترسم…

من از کوچ پرستو ها کمی انگار می ترسم 

نمی دانم چرا از لحظه ی دیدار می ترسم 

چرا امواج از دریا گریزانند و می ترسند!؟

چه حسی دارد این دانستن اسرار می ترسم 

یکی معنی کند مفهوم گنگ بی نهایت را 

که از دیدار چند آیینه بر دیوار می ترسم 

هزاران نقش تکراری در این آیینه ها پیداست 

تو درکم کن که از تکرار در تکرار می ترسم 

اگر دریا شدن زیباست ای پهناور بی مرز 

کمی آهسته تر در من قدم بگذار می ترسم 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. علیرضا حکیم

    شهریور 26, 1395

    درود بر شما

    بسیار زیبا احسنت!

  2. سمانه تیموریان

    شهریور 26, 1395

    سلام 

    چقدر جالب 

    غزلی دارم با همین قافیه و ردیف 

    البته ردیف میترسد 

  3. مه ناز نصیرپور

    شهریور 29, 1395

    بانو صالح عزیزم

    شعرهایت را بی نهایت دوست دارم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا