🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 من و این همه تنهایی!

(ثبت: 242547) آبان 8, 1400 

 

برای “من”وُ،
این همه “تنهایی”!

محضِ خدا،
–چاره‌ای!

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 8, 1400

    َلام و درود

    کوتاه زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • لیلا طیبی

      آبان 15, 1400

      درود استاد عزیزم

      ممنونم

  2. محمدرضا شكري

    آبان 22, 1400

    عالي بود بارها خواندم قلمتان مانا

  3. سعید فلاحی

    آذر 8, 1400

    درودتان

    احسنت

    👏👏👏👏👏

    لذت بردم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا