🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 من و تو

(ثبت: 224510) فروردین 11, 1399 

 

من و تو
•▪︎¤●¤▪︎•
همه جا صحنه سیمای خدای من و توست
کرسی و عرش فلک غرق صدای من و توست

معبد و دیر و کنیسه چو کلیسا کعبه
جلوه ای در گذر سعی صفای من و توست

آسمانی که تجلی گه خورشید و مه است
لنگ آوای دل انگیز دعای من و توست

بی سبب نیست که خوبان جهان میگویند
آنچه پیش آمده امروز به پای من و توست

نغمه ی فصل بهار و شب مهتابی دشت
عکسی از آینه ی حال و هوای من و توست

نبض ناساز جهان با همه ی زیر و بم اش
تپشی در گذر چون و چرای من و توست

آن چه آید به سر شهرک اولاد بشر
دانه در دانه ی زنجیر خطای من و توست

◇◇◇●◇◇◇

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 11 
  1. اله یار خادمیان

    فروردین 11, 1399

    سلام و درود بر شما جناب معصوی عزیز نوشیدم از شرب معرفت شما
    به عزت پایدار🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺

    کعبه و معبد و هر دیر و کلیسا و کنیس

    جلوه ای از گذر سعی و صفای من توست

    • علی معصومی

      فروردین 11, 1399

      درود ها بر شما
      جناب خادمیان نازنین
      سپاس از نکته سنجی سما
      🙏🌿💐

  2. اله یار خادمیان

    فروردین 11, 1399

    سلام درود نوشیدم از شرب کمالات شما بی عزت پایدار
    🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    کعبه و معبد هر دیر و کلیسا و کنیس

    جلوه ای از گذر سعی و صفای من و توست

  3. ولی اله بایبوردی

    فروردین 11, 1399

    یک خطا این همه مصیبت هر چند معصیت

    سلام

    استاد معصومی گرامی

    به کعبه دل رجوعی باید کرد…

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌈

    هر کجا محبوب را شد خانه ای
    مزرعی آباد ، هر جا ، دانه ای

    یاد صیّادی کنی پهنی چو دام
    دانه ای پاشد که صیدی ناله ای

    ولی اله بایبوردی

    11 / 01 / 1399

    🍃🍃🍃🍃🌿🍃🍃🍃🍃

  4. سلام
    خیلی لذت بخش بود💐

  5. حامی شریبی

    فروردین 11, 1399

    درودتان باد
    شاعر خوبیها جناب استاد معصومی گرامی 🌹🌹

  6. محمد رضا درویش زاده

    فروردین 11, 1399

    درود استاد معصومی عزیز لذت بردم بسیار زیبا بود🌹🌹🌹🌹

  7. محمد ترکمان(پژواره)

    فروردین 11, 1399

    … به هر – ناخدا – داد می برم و به هر تارنما پناه، ناخدا آهم می کند و تارنما سیاهم! حقیقت را شما بگو کجا چال کنم و عدالت را بگو به کجا ارسال..؟

    پ…………………..

  8. حسن مصطفایی دهنوی

    فروردین 12, 1399

    درود ها استاد
    بسیار زیبا سروده اید
    سربلند باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  9. مینا یارعلی زاده

    فروردین 12, 1399

    درودتان استاد معصومی
    بسیار دلنشین سرودید
    پاینده و تندرست باشید
    🌿🌹🌹🌹🌹🌹🌿

  10. محمد جوکار

    فروردین 12, 1399

    همه جا صحنه زیبای دلآرایی توست
    هر که عاشق شده محو تو و زیبایی توست

    “بی سبب نیست که خوبان جهان میگویند”
    عالمی مست نگاه تو و شیدایی توست … بداهه

    درودها بر استاد معصومی گرانسنگ
    غزلی نغز و فاخر از احساس نابت خواندم و لذت بردم
    رقص قلمت ماندگار
    👏👏👏🌸🌸🌸🌸🌸👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا