🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مهندس

(ثبت: 223826) اسفند 23, 1398 
مهندس

 

آمد به دلم دلبر دلخواه دل من
او گشت در این معرکه همراه دل من

انگشت دهان برده طبیبان؛ و مهندس
برداشته تیغ و شده جراح دل من

دل را بگرفت و بزدود از نشدن ها
برخاسته شیر از تن روباه دل من .

ای عشق شدی مرهم و غم‌کاه دل من
کس غیر تو نشنید الم و آه دل من

هم قبل تو، هم بعد تو هیچم؛ به تو اما
بنگر که چگونه شده زر، کاه دل من

مدیون توام هست اگر راحت جانی
مدیون توام هست اگر جاه دل من

سرباز نشانم که شود فاتح میدان
چون تو بنشستی به برم شاه دل من

چون قبله ی من گشته ای و در دل مایی
باید که زنم سجده به درگاه دل من

#احمد_خشنودی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مهدیه

    اسفند 23, 1398

    بسیار زیبا

  2. علی معصومی

    اسفند 23, 1398

    👏🌺🌸

  3. محمدعلی رضاپور

    فروردین 4, 1399

    🌹🌹🌹

  4. محمدعلی رضاپور

    فروردین 4, 1399

    سلام و احترام،
    سروش، سه گلشن و شعر سبز(چندآهنگ)، قالب هایی تازه و توانمند در شعر فارسی اند؛ البته هیچیک محدود به تفنّنِ چینش دگرگونه ی قوافی و… نیستند؛ بلکه دستگاه هایی برای سرایش به شیوه ای تازه و جذاب هستند.
    لطفا مطلب زیر را مطالعه بفرمایید:

    http://sherepaak.com/224261/—–

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا