🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قلم

(ثبت: 224957) فروردین 19, 1399 
قلم

 

قلمم کو که تو را آمده بر در بکشم
تن تو در تن خود آرم و در بر بکشم

تن بی جان خودم را به زمین میکشم و
تو کجایی که نفس در بر پیکر بکشم؟

در و دیوار دلم را بنگر غیر تو نیست
قلمم را بشکن غیر تو را گر بکشم

جوهر اشک بخشکیده به چشمم و هنوز
عطشم هست دگر حادثه ی تر بکشم

عطشم هست ولی باده ی جنت نرسم
نتوانم، نتوانم که تو را سر بکشم

یا رب این فاصله بردار جنونم مرسان
نتوانم که دو دلداده غمین تر بکشم

یا که یاری بنما دست به دستش بنهم
یا کمک کن ز غم او دم آخر بکشم

احمد خشنودی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 19, 1399

    درودتان

    زیباست

    در پتاه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

    • احمد خشنودی فر

      فروردین 19, 1399

      درود بر شما جناب خراسانی
      مانا باشید 🌷🌷🌷

  2. رضا زمانیان قوژدی

    فروردین 19, 1399

    سلام بر شما شاعر توانا.
    عالیست.
    دلمریزاد

    • احمد خشنودی فر

      فروردین 19, 1399

      سلام بر شما
      سپاس، بسیار لطف دارید ⚘⚘⚘

  3. محمدعلی رضاپور

    فروردین 20, 1399

    درودتان گرامی!
    در پنجمین کارگاه ادبی سایت، منتظر نظرات ارزشمندتان هستیم:
    http://sherepaak.com/225005/—

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا