🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مه زیبای من

(ثبت: 267185) دی 30, 1402 

مۀ زیبای من

کاش بدانی مۀ زیبای من
آیهٔ چشمان تو با من چه کرد

شهر تنم ولوله آغاز شدم
زلف پریشان تو با من چه کرد

رقص زبان و لب و دندان و خال
ناوک مژگان نو با من چه کرد

نظم و نظام ضربانم ربود
کنج دل اسکان تو با من چه کرد

بی می و باده شده ام مست مست
عطرخوش الحان تو با من چه گرد

هوش و حواس و دل و دین رفت باد
چهرۀ فتان تو با من چه کرد

حضرت عشق آتش پنهان دل
شعلۀ رقصان تو با من چه کرد

 

قاسم پیرنظر(سلیم)
زمستان … ۰۲

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. درود زیبا ودلنشین سروده اید
    ⚘⚘⚘⚘
    زنده باشید به مهر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا