🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 موجودی بنام …

(ثبت: 227221) خرداد 12, 1399 

 

” موجودی بنام … ”

چه نامی بر تو می زیبد ؟

تو را می گویم ای

نا آشنا بر آشنا حتی

تو را در سر چه سودائیست ؟

آهنگ کجا داری ؟

تو را می گویم ای

آلوده ی زنگار هر پستی

تو را می گویم ای

محبوس امیال پلید خویش

نمیدانی مگر بر سهمگین

امواج دریاها

حبابی پیر و لرزانی

تو را در سینه جز

سنگ سیه آیا چه دارد جای ؟

تو

از دل

هیچ میدانی ؟

تو را

آوای حزن آلود محزون

هیچ آزرده ست ؟

تو را

با واژه ی عشق و وفا

هیچ آشنایی هست ؟

تو از درس محبت

هیچ خواندستی ؟

تو لبخندت تمنائیست

اشکت نیز !

تو حتی در سلام خویش

می جویی تمنایی!

چه نامی بر تو می زیبد؟

نمیدانم چه نامی بر تو بگذارم .!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    خرداد 12, 1399

    سلام،
    جناب سیاوشی عزیز!
    جمعی از شعر دوستان خوزستانی
    در حال گردآوری کتابی از مجموعه شاعرانی در قالب های نوینی مانند سروش، سه گلشن و… اند.
    امکانش هست با تلگرام شان مرتبط شده،
    سروش های زیبایتان را برایشان بفرستید؟
    سپاس🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    خرداد 12, 1399

    ‍ ‍
    مجموعه اشعارسپید

    📣 #قابل_توجه_شاعران سپیدسرا

    مجموعه کتاب اشعارسپید تحت عنوان “نبض آینه ”
    توسط جناب دکتر حسینعلی_موسی_زاده که از اساتید و دبیران ادبیات فارسی استان خوزستان می باشد باهمکاری سمیه رضایی اصل در حال گردآوریست.

    علاقمندان از هر نقطه کشور می توانند شعرهای خود( در قالب های:سپید،سه گانی، سروش و سه گلشن،نثر) را برای ثبت در این کتاب تحت شرایط زیر ارسال نمایند.
    این کتاب توسط #انتشارات_آنان، واقع در تهران به چاپ می رسد.
    و لازم به ذکراست آثار پس از بررسی و تایید درکتاب چاپ خواهندشد.
    ویراستاری این کتاب به عهده دکتر حسینعلی موسی زاده می باشد.
    شرایط:
    4 صفحه به اثار هرشاعراختصاص داده میشود و مبلغ هرصفحه 25 هزارتومان
    که درکل هزینه 4 صفحه:100هزارتومان

    و درآخردوجلدکتاب به شاعر
    می شود.
    هزینه پست به عهده شاعر می باشد
    هزینه پست 20 هزارتومان می باشد
    و شاعرانی که واقع درتهران هستندبامراجعه به دفترانتشاراتی بدون هزینه پست،می توانند کتاب را دریافت کنند.

    قابل ذکراست:
    اشعار گزینش شده برای درج در کتاب انتخاب می شوند

    لذا اشعار و بیوگرافی به همراه عکس خود را به ایدی تلگرام زیر ارسال کنید:
    @vanisomi

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا