🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 موشک پرانی

(ثبت: 245127) بهمن 18, 1400 

سروش
موشک پرانی

چونکه پیمانها نهانی شد
در پس پرده ها تبانی شد
موشکان را گَهِ پرانی شد
چین مشغول پاسبانی شد
جنس ارزان نشد گرانی شد
خاک همسایه طالبانی شد
اینچنین بود و آنچنانی شد
وز گرانی شده کمرها خم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 18, 1400

    سلام و درود و ارادت ❤️🙏

  2. سیاوش آزاد

    بهمن 18, 1400

    سلام با برخی مضامین موافق نیستم

  3. کمال کمالی

    بهمن 19, 1400

    درودو سپاس
    استاد بزرگوار

    دستمریزاد عزیز زیبا و دوست داشتنی و

    به روز است و کاربردی

    مصرع ها فقط یک نوع ذوق آزمایی است

    همین .
    چونکه پیمانشان نهانی شد
    در نهانخانه ها تبانی شد
    ” بین نامحرمان تبانی شد”

    🙏🙏🙏🙏👏👏👏👏🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا