🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 موهایم

(ثبت: 262511) مرداد 10, 1402 

 

سرم
گرم تنهایی هایم بود
که برف
به موهایم زد…

 

#دنیا_تیموری

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سینا دژآگه

    مرداد 10, 1402

    سلام و عرض ادب بانوی شاعر
    چه شعر زیبا و تصویر اثربخشی.
    زنده باشید🌸🌺🌸🌺

    • دنیا تیموری

      مرداد 10, 1402

      درود و سپاس از نگاه و نظرتون🙏🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا