🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “طلوع نگاه”

(ثبت: 270270) خرداد 21, 1403 

 

در من حضور تو فریاد می کند.
چشم بگشا
بگذار طلوع نگاهت
صبح چشمانم را بخیر کند.

#دنیا_تیموری

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    خرداد 21, 1403

    درود بر شما
    کوتاه بسیار زیباییست…
    وجود و قلمتان سبز
    شاد و سلامت باشید🌺🌺🌺

    • دنیا تیموری

      خرداد 26, 1403

      درود و مهر
      سپاس از نگاه و نظرتون🙏🌹

  2. طارق خراسانی

    خرداد 21, 1403

    صبح چشمانت بخیر

    سلام دنیای عزیز دختر شاعرم

    کوتاه بسیارزیبایی ست

    در پناه خدا🌹

    • دنیا تیموری

      خرداد 26, 1403

      درود بابا طارق عزیز
      به مهر خواندید
      سپاس از نگاه و نظر ارزشمندتون🙏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا