🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مژده بهار

(ثبت: 246043) اسفند 18, 1400 

 

مژده بهار
مژده ای دل که یار می آید
باز بانگ هزار می آید
بوی باد بهار می آید
چشمه از کوهسار می آید
تا کند دشت تشنه را سیراب

امیر وحدتی

 

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 18, 1400

    سلام و درود جناب یگانه ی عزیز

    روزگارتان بهاران

    • امیر وحدتی "یگانه"

      اسفند 18, 1400

      درودها و عرض ادب جناب رضاپور.
      سبز و بهاری باشید.
      🌿🌿🌿🌷🌿🌿🌿

  2. عظیمه ایرانپور

    اسفند 18, 1400

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌷

    • امیر وحدتی "یگانه"

      اسفند 18, 1400

      سلام و سپاس مهربانوی ارجمند خانم ایزانپور.
      ایامتان خوش.
      🌿🌿🌹🌹🌿🌿

  3. سیاوش آزاد

    اسفند 18, 1400

    سلام و عرض ادب زنده باشید

  4. طارق خراسانی

    اسفند 18, 1400

    سلام و درود

    سروش زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌷🌿

    • امیر وحدتی "یگانه"

      اسفند 20, 1400

      درود و عرض ادب جناب خراسانی.
      زنده باشید و سلامت.
      🌿🌿🌹🌿🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا