🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مکتب گمنامی

(ثبت: 237797) فروردین 16, 1400 
مکتب گمنامی

بنام خدا

” مکتب گمنامی”

رمز آرامش در ایران مکتب گمنامی است
پایگاه رزم و ایمان مکتب گمنامی است

“جاهدوا فینا”در این آشوب‌ها مصداق کیست؟
از قضا تفسیر قرآن مکتب گمنامی است

لاله‌ی خشکیده لب، غلتیده در خون وصف کیست؟
سرخی خون شهیدان مکتب گمنامی است

دست مادر روی دوشش ماه را چسبانده است
علّتِ ترفیع انسان مکتب گمنامی است

“ان یکاد” مردمش؛ دائم بلاگردانشان…
چتر ما در زیر باران مکتب گمنامی است

چهره‌ی سرباز گمنام خدا پر بهجت است
خشت خشت برج عرفان مکتب گمنامی است

ساختار اعتقاداتش دفاع از رهبری است
عشق بر پیر خراسان مکتب گمنامی است

خوش به حال هرکسی روح زمانش را شناخت
راه روح‌الله دوران مکتب گمنامی است

ای یهودی‌ها که در دنیا هیاهو می‌کنید!
مشی حزب‌الله لبنان مکتب گمنامی است

دیر فهمیدید؛ طومار شما پیچیده شد.‌‌..
زود می‌بینید پایان مکتب گمنامی است

……………………….
فروردین۱۴۰۰
علی رفیعی وردنجانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 16, 1400

    سلام و درود

    آفرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👌🌿

  2. عظیمه ایرانپور

    فروردین 17, 1400

    درود بر شما
    عالی بود
    قلمتان سبز💐

  3. علی معصومی

    فروردین 18, 1400

    سلام و درود
    جناب رفیعی نازنین
    ◇◇◇
    احسنت
    🌿🌹🌿🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا